Wednesday, November 6, 2013

Kisah AKU n Company Presentation

Assalamualaikum semua, rajin nampak hari ni sampai update dua entri? Tengah ada masa ni apa salah nak update kan, ini pun nak gerak pergi rumah kawan untuk discussion SOCSEC. Project Management is one of the best subject bagi aku, sebab nature subject ni bersifat praktikal dan simulasi dimana student-student mampu untuk mempraktikkan apa yang dipelajari dengan a real situation as project team. Dan aku, tak terlepas jugak.
Stage I dalam project proposal ni ialah menubuhkan company dan aku yang memegang jawatan Project Manager memilih untuk menubuhkan sebuah company berteraskan Property Development yang diberi nama SUMMIT Pte Ltd. Tak boleh nak describe banyak, nanti bocor pulak rahsia syarikat..lol
Basically, ni lah organization company kami. Kami 4 orang je yang ada direct role dalam project ni, sebab yang lain tu dummy je. Ini aku edit sikit yang Onyx punya, tapi takde lah amik bulat-bulat. Nampak tu, Mr. Farid - Project Department..:-)
Lepas present depan Dr. Aliza tadi, alhamdulillah respons yang baik - very good presentation katanya. Harap-harap aku dapatlah perform dalam subjek ni, dan dengan kesungguhan dan komitmen - insyallah, aku akan cuba bawa project team aku untuk merangkul ketiga-tiga award pada full project presentation pada bulan 12 nanti. Amin

Wish me luck okay!!

No comments:

Post a Comment