Thursday, November 28, 2013

Kisah AKU n Happy Birthday To Me!!

Assalamualaikum, terlupa pulak nak buat entri wajib ni. Since aku pun dah set nak tidur pukul 3 ni, ada masa lagi nak update satu lagi entri.
Walaupun dah dua hari berlalu, masih tak terlambat lagi untuk aku mengucapkan selamat hari lahir kat diri aku sendiri. Tahniah, dah 21 pun. Banyak benda nak buat since dah masuk 21 ni, nak apply rebat..lol
Nampak sangat tak ramai kawan or kawan yang tak ambik kisah pasal kau Farid..haha. Ini je yang mampu aku kutip dalam masa 24 jam tu. But, ada lah beberapa orang kawan yang wish kat message and whatsapp. Yang pertama wish ialah kakak aku, diikuti ayah and mak hampir serentak,then followed by kawan-kawan. 
Ini malam aku nak isi borang..yeah!! dah lama aku tunggu saat ni..:-)

So Farid, tahniah sebab berjaya menginjak ke umur 21 ni - bersyukur kepada Allah kerana masih memberi aku peluang untuk terus bernafas di muka bumi ini. Diharap dapat terus berbakti kepada agama, bangsa dan negara. Amin

2 comments: