Friday, April 25, 2014

Kisah AKU n Futsal!

Assalamualaikum semua, lama dah tak update blog ni. Busy gila tau, dengan midterm yang baru lepas, research questionnaires, practical report dan juga logo competition peringkat kebangsaan yang kami anjurkan..Fuhh, ingatkan semester last ni boleh la fokus belajar sambil rileks. Tapi, lain pulak jadinya ..huu. Semalam aku berpeluang meluangkan masa bersama rakan-rakan seperjuangan bermain futsal. Sebenarnya dah lama si Ace and Paan tu ajak, tapi takde masa nak pergi. So, lepas je meeting dengan competition's committee semalam aku pun terus join diorang.
Aku pun tak ingat nama tempat ni. Tapi, besar jugaklah. 
Semalam ada 4 team je yang main, Joe kata biasanya ada 5-6 team yang join. Tapi, okay lah, aku bukan gemar sangat ramai-ramai ni.
Semalam aku join team Abang Long, Syuk and Pok Jad. Lagi prefer satu team dengan orang yang dah kenal. Tapi memang pancit jugak lah semalam. Mana taknya, last main futsal time awal semester lima hari tu..:-p
Ni Team Ace and the gang - kawan-kawan aku kat fakulti tu jugak semuanya. Yang kiri tu Syawal, manager diorang..haha
Haa, ni lah team aku semalam. Sori ye tuan-tuan, saya ni jarang sangat main futsal. So, kalau ada salah dan silap tu harap dimaafkan..huk
Ni pulak Team mana pun aku tak kenal..haha, lagi satu team terdiri daripada student-student Law. Ada jugak lah beberapa orang yang aku kenal. :-) Yelah, dulu kan aku pernah jadi student fakulti tu..hii
Luas kan? Compare dengan atas Giant yang padat gila. Ada lah ruang baring-baring, huu.
Pok Jad and Joe. Diorang ni biasa main futsal. Aku ni tak masuk sangat game-game macam ni. Lawn bowls okay la..:-p
Memang best main semalam. Walaupun main 4 game tapi enjoy jugaklah walaupun pancit. Nampak sangat kurang stamina..lol

So guys, itu lah kisah malam semalam. Balik je rumah, mandi and berjaga malam sampai pukul lima untuk siapkan blog logo competition as requested by FSPPP. Pukul 10 pulak menghadiri meeting dengan Jawatankuasa Induk yang sedikit sebanyak menerima methodology aku sebagai Ketua Biro Publisiti & Informasi.

No comments:

Post a Comment